Основні блоки контенту
Шановний відвідувач!
Ви зайшли в систему в гостьовому режимі, тому не можете використовувати всі доступні функції.
Якщо Вас зацікавить питання вступу на навчання за цією спеціальністю, Ви можете
отримати детальну інформацію про кафедру - Кафедра дизайну — Університет «КРОК»
Також ви можете ознайомитись з усіма спеціальностями та програмами нашого університету у наших
менеджерів - Приймальна комісія — Університет «КРОК» (krok.edu.ua)
Схема розділу
-
Тема 10. Дизайн др. пол. ХХ ст.
Дизайн США 1950 – 60-х рр. Стилістичні особливості функціонального та елітарного дизайну (стайлінгу) в Америці. Вплив «автомобільного дизайну» на стиль речей масового попиту. Розвиток професії «дизайнер», включення дизайнерів до структури виробництва промислових товарів. Італійський дизайн. Економічний злет Італії в повоєнне десятиріччя. Синтез мистецтва і технічного проектування в італійському дизайні. Італійська концепція «Bel Design». Стиль фірми «Оліветті». Дизайн Великобританії. Британська Рада з технічної естетики. Особливості дизайну Великобританії. Видатні представники британського дизайну. Скандинавський дизайн. Особливості Скандинавського дизайну. Поєднання ремісничих традицій з сучасними технологіями, використання натуральних матеріалів. Традиції і новаторство в творчості провідних скандинавських дизайнерів. Дизайн Німеччини. Використання дизайнерських традицій Веркбунду й Баухаузу. Відродження ідей функціоналізму, концепція «гарної форми» (Gute form). Вища школа формоутворення в Ульмі. Новаторські методи підготовки сучасних дизайнерів. Футуристичний стиль 1960-х. Вплив наукової фантастики і найсучасніших технологій в космічній техніці на формоутворення предметів побуту, меблів, транспорту, моди. Поп-дизайн. Принципи й закономірності формоутворення в поп-дизайні: орієнтація на молодь, естетика недовговічності, широке використання синтетичних матеріалів. Антидизайн. Антикомерційна філософія радикального дизайну. Провідні представники течії антидизайну. Принципи художнього формоутворення постмодернізму. Орієнтація на масове виробництво, використання банальних, буденних образів, іронії, гри, абсурду. Новий дизайн. Відображення в новому дизайні ментальності великого міста, впливу субкультур, символів повсякденності. Провідні стилі в дизайні інтер’єрів кінця ХХ – початку ХХІ ст.