Основні блоки контенту
Шановний відвідувач!
Ви зайшли в систему в гостьовому режимі, тому не можете використовувати всі доступні функції.
Якщо Вас зацікавить питання вступу на навчання за цією спеціальністю, Ви можете
отримати детальну інформацію про кафедру - Маркетинг | магістр — Університет «КРОК» (krok.edu.ua)
Також ви можете ознайомитись з усіма спеціальностями та програмами нашого університету у наших
менеджерів - Приймальна комісія — Університет «КРОК» (krok.edu.ua)
Ви зайшли в систему в гостьовому режимі, тому не можете використовувати всі доступні функції.
Якщо Вас зацікавить питання вступу на навчання за цією спеціальністю, Ви можете
отримати детальну інформацію про кафедру -
Маркетинг | магістр — Університет «КРОК» (krok.edu.ua)
Також ви можете ознайомитись з усіма спеціальностями та програмами нашого університету у наших
Схема розділу
-
ВИКЛАДАЧ: Бєлова Олена Ігорівна
кандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки
Університет КРОК
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: bielovaoi@krok.edu.ua (користуйтесь своїм email в krok.edu.ua)
GOOGLE SCHOLAR https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=UAbdHKkAAAAJ
SCOPUS https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212004804
ORCID https://orcid.org/0000-0001-9359-6947
KROK https://www.krok.edu.ua/ua/pro-krok/spivrobitniki/belova-olena-igorivnahttps://www.krok.edu.ua/ua/pro-krok/spivrobitniki/belova-olena-igorivna
-
Шановні студенти!
Перед Вами курс з дисципліни "Стратегічний маркетинг".
Курс містить лекції, практичні завдання та тести.
Для проходження курсу Вам необхідно виконати 4 задачі та успішно пройти тестування.
Також Ви можете ознайомитися з підбіркою рекомендованої літератури та відео-матеріалами.
Сподіваюсь, цей курс буде для Вас цікавим та корисним.З побажанням успіхів,
О. І. Бєлова
-
Шановні студенти!
Я запрошую всіх на консультаційні заняття, які проходитимуть в MS TEAMS.
-
-
В.В. КОВАЛЬЧУК / МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: СУТЬ ПОНЯТТЯ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ, 2018 - http://efm.vsau.org/storage/articles/February2020/i54Dl1knlfgQu5BCrEue.pdf
Л.В. БАЛАБАЧЕНКО / СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ - http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/15_1_2017ua/4.pdf
К. БЛІЩУК / СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, 2016 - http://www.lvivacademy.com/vidavnitstvo_1/edu_49/fail/36.pdf
М. БОЙКО, О. ЗУБКО / СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ: БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ - http://visnik.knute.edu.ua/files/2015/01/6.pdf
Т.О. ЗАЙЧУК / ПРИНЦИПИ ТА ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ - http://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/632/Zaichuk.pdf;jsessionid=DCDFF2EC794B050C2C2E843EC4FBB04F?sequence=1
І.В. БОЙЧУК / СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - https://core.ac.uk/download/pdf/197263376.pdf
-
В цьому розділі представлено стислий лекційний матеріал у відповідності до програми курсу.
Відео-пояснення з коментарями до кожної теми дозволить краще зрозуміти матеріал.Для більш детального ознайомлення з кожною темою рекомендую також переглянули блок з рекомендованими джерелами з дисципліни.
-
В цьому розділі представлені завдання, які Ви маєте завантажити на свій ПК та виконати.
Відео-пояснення допоможуть Вам виконати завдання у відповідності до необхідного методу стратегічного аналізу.
-
Сюди завантажуємо файли з виконаними завданнями.
Кінцевий термін для всіх завдань - 12.03.2023.
- Завантажуйте файли корректно, 1 завдання = 1 файл. Не плутайте файли (за це знижується оцінка).
- Зверніть увагу - необхідно завантажити файл у форматі pdf, інші формати система може не сприйняти.
-
Початок приймання: субота 3 травня 2025 00:00 AM
-
Початок приймання: субота 3 травня 2025 00:00 AM
-
Початок приймання: субота 3 травня 2025 00:00 AM
-
Початок приймання: субота 3 травня 2025 00:00 AM
-
Шановні студенти!
У цьому блоці в день заліку/іспиту будуть відкриті ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ.Всі питання в тестах основані ТІЛЬКИ на основі матеріалів презентацій, що представлені в блоці "Теоретичний матеріал" цього курсу.
Правила проходження тестів наступні:
- У кожного студента є 2 спроби. Moodle автоматично порахує і покаже Ваш кращий результат.
- Вам потрібно обрати правильну відповідь до кожного питання. ПАМ'ЯТАЙТЕ, що у кожного питання ЛИШЕ ОДНА правильна відповідь.
- Ви обмежені в часі. 10 питань = 20 хвилин. Якщо тест розпочато, Ви не можете поставити його на паузу, Вам необхідно його завершити. В іншому разі, всі питання на які Ви не встигли дати відповіді система зарахує як неправильні. Тож, слудкуйте за часом.
Бажаю вам успіху!Для гостьового режиму відсутня можливість проходження тестів. Тільки студенти Університету мають таку можливість.
-
-
Анонімне опитування в гостьовому режимі не проводиться. Однак, всі студенти Університету можуть його проходити. Для студентів Університету сформовані питання метою яких є перевірка якості надання знань на курсі.
В цих питаннях уточнюється настільки програма курсу зрозуміла студентові, чи є цей курс корисним в оволодінні спеціальністю, як викладач ставиться до студентів, чи коректно відображені результати навчання в Журналі оцінок, а також своєчасність надання зворотного зв'язку між викладачем і студентом.
Пропозиції надані студентами під час цього опитування враховуються для подальшого вдосконалення курсу.
-