Опції зарахування
Коротка анотація до курсу: навчальна дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти системи знань про туристичний брендинг, його роль у просуванні туристичниго продукту, розвиток уміння визначати передумови створення туристичних брендів, у тому числі в регіонах України, аналізувати і порівнювати їх особливості, силу.
2. Результати навчання :
- розуміти і вміти застосовувати поняття «бренд», «брендинг», «туристичний бренд», «туристичтиний брендинг»;
- розрізняти особливості та атрибути (елементи) бренду;
- знати особливості і переваги туристичного брендингу;
- розуміти і вміти пояснювати маркетингові заходи створення і управління туристичним брендом;
- розуміти і вміти застосовувати маркетингові інструменти просування брендів туристичних дестинацій, підприємств і послуг;
- уміти аналізувати і порівнювати індекси національних туристичних брендів країн світу;
- уміти порівнювати бренди туристичних регіонів і підприємств;
- уміти аналізувати ефективність туристичних брендів регіонів і підприємств;
- уміти презентувати туристичні бренди своєї місцевості та туристичної фірми на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних технологій.