Опції зарахування

Туристичний брендинг_Растворова М.О.
Кафедра туризму

Коротка анотація до курсу: навчальна дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти системи знань про туристичний брендинг, його роль у просуванні туристичниго продукту, розвиток уміння визначати передумови створення туристичних брендів, у тому числі в регіонах України, аналізувати і порівнювати їх особливості, силу.

 

2. Результати навчання :

-      розуміти і вміти застосовувати поняття «бренд», «брендинг», «туристичний бренд», «туристичтиний брендинг»;

-      розрізняти особливості та атрибути (елементи) бренду;

-      знати особливості і переваги туристичного брендингу;

-      розуміти і вміти пояснювати  маркетингові заходи створення і управління туристичним брендом;

-      розуміти і вміти застосовувати маркетингові інструменти просування брендів туристичних дестинацій, підприємств і послуг;

-      уміти аналізувати і порівнювати індекси національних туристичних брендів країн світу;

-      уміти  порівнювати бренди туристичних регіонів і підприємств;

-      уміти аналізувати ефективність туристичних брендів регіонів і підприємств;

-      уміти презентувати туристичні бренди своєї місцевості та туристичної фірми на основі використання сучасних  інформаційних, комунікаційних технологій.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.