Опції зарахування

Управління продажами_Дьячук І.В.
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Мета опанування дисципліни. 

Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі управління продажами, набуття практичних навичок щодо управління продажамина ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємств. 

Завдання дисципліни: засвоєння теоретичних та організаційних основ управління продажами, розуміння сутності системи продажу та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу в управління продажами, забезпечення необхідних знань щодо вибору та роботи з посередниками, управління діяльністю учасників товарного руху, набуття методологічних і методичних навичок щодо вибору та ведення політики розподілу в умовах конкуренції та кон’юнктури ринку. 


Перелік компетенцій, яких набуде студент після опанування даної дисципліни: 

1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. 

2. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 

3. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 

4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 

5. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу. 

6. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими. 

7. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу. 

8. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків. 

Сфера реалізації набутих знань і вмінь у майбутній професії 

Для майбутніх фахівців-маркетологів знання основних положень системи управління продажами є передумовою прийняття правильних рішень у сфері збуту готової продукції, дозволяє самостійно планувати обсяги продажів, розробляти стратегію збуту, створювати ефективну систему роботи з персоналом , управляти торгівельними відносинами та контролювати і оцінювати ефективність процесу продажу. 

Зміст дисципліни розкривається в наступних темах

1. Концептуальні засади управління продажами: сучасні тенденції. 

2. Організація продажу. 

3. Побудова системи продажу на принципах гармонізації. 

4. Маркетинг в сфері продажу. 

5. Інформаційне та процедурне забезпечення управління продажами. 

6. Стратегія і тактика управління продажами. 

7. Прогнозування та планування продажу. 

8. Маркетинговий аналіз ефективності управління продажем.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.