Опції зарахування
Вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» спрямовано на
формування розуміння сучасних стратегій присутності підприємств та брендів у соціальних
мережах та здатності ефективно використовувати соціальні мережі як маркетинговий
інструмент комунікацій для вирішення бізнес-завдань підприємств будь-яких масштабів та
форм власності, які перед ними стоять в сучасному онлайн середовищі. Дисципліна є
невід’ємною складовою економічних та маркетингових дисциплін, необхідних майбутнім
менеджерам підприємств незалежно від форми власності та організаційно-правової форми
господарювання.
Глобальна діджіталізація суспільства, всебічне проникнення в життя мережі Інтернет,
інтенсивне та стрімке зростання користувачів соціальних медіа сприяє підвищенню ролі
соціальних мереж в розвитку та комунікаціях сучасного бізнесу. Велика активність та
залученість користувачів в соціальні медіа є головним трендом сучасного онлайн середовища.
Тому важливе завдання менеджерів і маркетологів полягає в тому, щоб відшукати власну
цільову аудиторію та побудувати з нею ефективні комунікації. Саме соціальні мережі
відкривають додаткові можливості пошуку та сегментації цільової аудиторії, кастомізації
бізнес-пропозиції та побудови тісних комунікацій з аудиторією, просування та продажів
продукції і послуг через соціальні мережі.
Дисципліна «Маркетинг у соціальних мережах» дозволить отримати комплексний погляд
на процес просування продукції та послуг в соціальних мережах, отримати системні алгоритми
формування SMM-стратегій (social media marketing), засвоїти алгоритми просування бізнесу для
зростання обсягів продажів та формування онлайн репутації, опанувати спеціальні інструменти
налаштування та запуску таргетованих рекламних кампаній.
Особлива роль в рамках вивчення дисципліни «Маркетинг в соціальних мережах»
належить висвітленню практичної складової роботи на базі актуальних запитів (акаунтів)
представників реального бізнесу, розгляду конкретних кейсів, прикладів та практичної роботи
кожного студента щодо розробки власного SMM book на базі обраного об’єкту дослідження для
просування в найпопулярніших соцмережах Facebook та Instagram.
Мета вивчення дисципліни – формування системи знань щодо теоретичних основ і
алгоритмів управління маркетингом в соціальних мережах та оволодіння практичними
навичками щодо розробки стратегій, вибору ефективних SMM інструментів, формування
контентної стратегії та плану просування, запуску ефективних рекламних кампаній через
опанування алгоритмів роботи рекламного кабінету Facebook.