Опції зарахування

Маркетинг відносин_Дьячук І.В.
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Метою вивчення дисципліни «Маркетинг відносин» є формування у студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу відносин та навиків вирішення проблем у сфері побудови ефективної системи взаємодії на підприємстві.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг відносин» є навчитися визначити ключові фактори успіху взаємовідносин в умовах змінного бізнес середовища; здійснення стратегічного аналізу споживчих позицій покупців; прогнозування поведінки покупців; визначення варіантів розвитку відносин із споживачами, партнерами, конкурентами.

Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:

знати:

  • сучасні принципи; теорії, методи і практичні прийоми маркетингу відносин;
  • сутність внутрішнього маркетингу, основні етапи його впровадження;
  • моделі управлінських відносин в організації;
  • особливості управління відносинами «службовець-клієнт»;
  • алгоритм побудови системи реагування на скарги;
  • етапи ефективного проведення переговорів;
  • специфіку маркетингу відносин у різних сферах діяльності;
  • етапи процесу впровадження маркетингу відносин.

вміти:

  • аналізувати прибутковість покупців;
  • проводити оцінку и організовувати програми підвищення лояльності клієнтів;
  • обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі;
  • застосовувати методи прийняття управлінських рішень в маркетингу;
  • приймати рішення щодо інноваційного розвитку в умовах визначеності, невизначеності, ризику та конфлікту;
  • визначати моделі управлінських відносин;
  • оцінювати взаємовигідний економічний ефект взаємодії підприємств;
  • розробляти програму маркетингу відносин для організації.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.