Опції зарахування
Маркетинг відносин_Дьячук І.В.
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Метою вивчення дисципліни «Маркетинг відносин» є формування у студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу відносин та навиків вирішення проблем у сфері побудови ефективної системи взаємодії на підприємстві.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг відносин» є навчитися визначити ключові фактори успіху взаємовідносин в умовах змінного бізнес середовища; здійснення стратегічного аналізу споживчих позицій покупців; прогнозування поведінки покупців; визначення варіантів розвитку відносин із споживачами, партнерами, конкурентами.
Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:
знати:
- сучасні принципи; теорії, методи і практичні прийоми маркетингу відносин;
- сутність внутрішнього маркетингу, основні етапи його впровадження;
- моделі управлінських відносин в організації;
- особливості управління відносинами «службовець-клієнт»;
- алгоритм побудови системи реагування на скарги;
- етапи ефективного проведення переговорів;
- специфіку маркетингу відносин у різних сферах діяльності;
- етапи процесу впровадження маркетингу відносин.
вміти:
- аналізувати прибутковість покупців;
- проводити оцінку и організовувати програми підвищення лояльності клієнтів;
- обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі;
- застосовувати методи прийняття управлінських рішень в маркетингу;
- приймати рішення щодо інноваційного розвитку в умовах визначеності, невизначеності, ризику та конфлікту;
- визначати моделі управлінських відносин;
- оцінювати взаємовигідний економічний ефект взаємодії підприємств;
- розробляти програму маркетингу відносин для організації.
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.