Опції зарахування

Комплексний атестаційний іспит першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг
Розробка

Комплексний атестаційний екзамен складається із двох частин: 

теоретичної – тестова перевірка знань; 

практичної – відповіді на теоретичні питання і розв’язання ситуаційної задачі, що дозволяє перевірити рівень сформованості відповідних умінь та навичок. 

Ухвалення екзаменаційною комісією рішення про присудження кваліфікації «бакалавр з маркетингу» та видачу диплома встановленого зразка за результатами підсумкової атестації здобувачів освіти оголошуються після оформлення в установленому порядку протоколів засідань екзаменаційної комісії.  

Проведення атестації здійснюється відповідно до Положення про організацію та методику проведення поточного, підсумкового контролю та атестації здобувачів вищої та фахової передвищої освіти Університету економіки та права "КРОК" та Положення про порядок створення та організацію роботи Екзаменаційної комісії в Університеті економіки та права "КРОК".  

Метою складання комплексного атестаційного іспиту є узагальнення теоретичних знань, перевірка рівня набуття практичних навичок з освітніх компонент, які входять до комплексного іспиту, та відповідних загальних і фахових компетенцій та програмних результатів навчання.  

При оцінюванні рівня та якості знань здобувачів освіти атестаційною комісією першочергово враховується ступінь розуміння ними загальної концепції спеціальності, мети кожної з виділених дисциплін, загальних положень, законів, принципів маркетингу, висвітлення практичних аспектів їх застосування, вільне володіння фаховою термінологією. 

Самореєстрація (Студент)
Самореєстрація (Студент)