Розмір шрифту
  • A-
  • A
  • A+
Колір сайту
  • R
  • A
  • A
  • A
Перейти до головного вмісту
Дистанційне навчання Університету "КРОК"
  • На головну
  • Більше
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
  • Курс
  • Завдання
  • Події
  • Більше
Дистанційне навчання Університету "КРОК"
На головну
Розгорнути всі Згорнути все

Семінар №10 Організація та контроль маркетингової діяльності

  1. Маркетинг
  2. Семінари
  3. Семінар №10 Організація та контроль маркетингової діяльності
Умови завершення
Початок приймання: четвер 11 лютого 2021 00:00 AM

Кейс організаційна структура маркетингу для компанії «Скриня»

Компанія «Скриня» пропонує на продаж великий вибір складської техніки виробництва Німеччини на умовах лізингу. По поставках багатьох видів продукції і надання послуг компанія «Скриня» є «молодою» організацією на українському ринку. Компанії з великим досвідом і розмірами затишніше відчувають себе у конкурентних умовах. Тому «молодій» компанії особливо необхідно проводити максимально ефективну маркетингову діяльність. Для цього компанія докладає чимало зусиль. І за такий малий проміжок часу свого існування компанія не тільки змогла визначити свого клієнта, але і завоювала обширну частину українського ринку складської техніки. Компанія зарекомендувала себе як надійний постачальник міні-тракторів, кранів-маніпуляторів, екскаваторів та іншої техніки на всій території України і за її межами. 

Проблема:

У компанії існує сильно налагоджена організаційна структура менеджерів: топ менеджери, менеджери з продажу, менеджери по запасних частинах, офісменеджери, менеджери по рекламі тощо. Поза сумнівом, до обов'язків цих співробітників входить і опрацьовування невеликих маркетингових програм для подальшого просування певної продукції на українському ринку.

Але, максимальний ефект маркетингової діяльності досягається, якщо на підприємствах існують спеціалізовані підрозділи. Тому компанії необхідний своєрідний «мозковий центр» маркетингової діяльності, для здійснення і розробки масштабних маркетингових програм. Це підвищить рівень продажів і допоможе завоювати велику частку ринку, тим самим забезпечивши стабільний розвиток компанії.

1. Розробіть і запропонуйте свій варіант організаційної структури маркетингу для даного підприємства. 

2. Які показники ефективності маркетингової діяльності потрібно використовувати компанії «Скриня» на Вашу думку?

Попередня діяльність Семінар №9 Комунікаційна політика
Наступна діяльність Рекомендований відеоматеріал №1: диджиталізація бізнесу: з чого почати

Зворотній зв'язок

Стежте за нами

Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних

Завантажте мобільний додаток

App Store
На основі Moodle

Ця тема була створена

Conecti.me