Кейс організаційна структура маркетингу для компанії «Скриня»
Компанія «Скриня» пропонує на продаж великий вибір складської техніки виробництва Німеччини на умовах лізингу. По поставках багатьох видів продукції і надання послуг компанія «Скриня» є «молодою» організацією на українському ринку. Компанії з великим досвідом і розмірами затишніше відчувають себе у конкурентних умовах. Тому «молодій» компанії особливо необхідно проводити максимально ефективну маркетингову діяльність. Для цього компанія докладає чимало зусиль. І за такий малий проміжок часу свого існування компанія не тільки змогла визначити свого клієнта, але і завоювала обширну частину українського ринку складської техніки. Компанія зарекомендувала себе як надійний постачальник міні-тракторів, кранів-маніпуляторів, екскаваторів та іншої техніки на всій території України і за її межами.
Проблема:
У компанії існує сильно
налагоджена організаційна
структура менеджерів: топ
менеджери, менеджери з
продажу, менеджери по
запасних частинах, офісменеджери, менеджери по
рекламі тощо. Поза сумнівом, до
обов'язків цих співробітників
входить і опрацьовування
невеликих маркетингових
програм для подальшого
просування певної продукції на українському ринку.
Але, максимальний ефект маркетингової діяльності досягається, якщо на
підприємствах існують спеціалізовані підрозділи. Тому компанії необхідний
своєрідний «мозковий центр» маркетингової діяльності, для здійснення і
розробки масштабних маркетингових програм. Це підвищить рівень продажів і
допоможе завоювати велику частку ринку, тим самим забезпечивши стабільний
розвиток компанії.
1. Розробіть і запропонуйте свій варіант організаційної структури маркетингу для даного підприємства.
2. Які показники ефективності маркетингової діяльності
потрібно використовувати компанії «Скриня» на Вашу думку?