Розмір шрифту
  • A-
  • A
  • A+
Колір сайту
  • R
  • A
  • A
  • A
Перейти до головного вмісту
Дистанційне навчання Університету "КРОК"
  • На головну
  • Більше
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
  • Курс
  • Завдання
  • Події
  • Більше
Дистанційне навчання Університету "КРОК"
На головну
Розгорнути всі Згорнути все

Семінар №9 Комунікаційна політика

  1. Маркетинг
  2. Семінари
  3. Семінар №9 Комунікаційна політика
Умови завершення
Початок приймання: четвер 11 лютого 2021 00:00 AM

Кейс «United Breaks Guitars»


Нікому невідомий кантрі-музикант Дейв Керролл летів на концерт у Небраску. Авіакомпанія United відмовила йому у проханні взяти гітару на борт і змусила здати інструмент у багажне відділення. Ще перед польотом Дейв побачив, як жбурляють речі при завантаженні між якими була і його гітара вартістю 3500 доларів. При отриманні багажу з’ясувалося, що інструмент дійсно зламали. Цілий рік авіакомпанія морочила йому голову і відмовлялася визнавати свою провину. Врешті-решт один із співробітників United сказав «рішуче ні» у відповідь на всі подальші спроби музиката подати скаргу. Дейв перестав скаржитися – і замість цього написав пісню «United Breaks Guitars» (Авіакомпанія United ламає гітари), в якій описав усе, що з ним сталося. Кліп став хітом інтернету і набрав 16 мільйонів переглядів. Дейв миттєво став світовою зіркою. Компаніявиробник гітар Taylor подарувала йому одразу дві нові гітари. А через чотири дні після публікації відео на YouTube, авіакомпанія United Airlines втратила 10% біржової вартості, що обійшлося власникам акцій в 180 000 000 доларів. Співробітники United пропонували Дейву хороші відступні за те, що він забере кліп з мережі. Він сказав рішуче «Ні».

1. Які інструменти комунікації використав Дейв? 

2. Запропонуйте для авіакомпанії United план дій у вищезазначеному випадку. Які маркетингові комунікації слід застосувати? 

3. На Вашу думку, які елементи маркетингового комплексу (7 Р) потрібно вдосконалити авіакомпанії United, щоб уникати в майбутньому подібних випадків. Обгрунтуйте свою відповідь.

Попередня діяльність Семінар №8 Маркетингова політика розподілу
Наступна діяльність Семінар №10 Організація та контроль маркетингової діяльності

Зворотній зв'язок

Стежте за нами

Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних

Завантажте мобільний додаток

App Store
На основі Moodle

Ця тема була створена

Conecti.me