Маркетинг відносин_магістри-Петрова
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Метою вивчення дисципліни «Маркетинг відносин» є формування у студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу відносин та навиків вирішення проблем у сфері побудови ефективної системи взаємодії на підприємстві.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг відносин» є навчитися визначити ключові фактори успіху взаємовідносин в умовах змінного бізнес середовища; здійснення стратегічного аналізу споживчих позицій покупців; прогнозування поведінки покупців; визначення варіантів розвитку відносин із споживачами, партнерами, конкурентами.

Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:

знати:

  • сучасні принципи; теорії, методи і практичні прийоми маркетингу відносин;
  • сутність внутрішнього маркетингу, основні етапи його впровадження;
  • моделі управлінських відносин в організації;
  • особливості управління відносинами «службовець-клієнт»;
  • алгоритм побудови системи реагування на скарги;
  • етапи ефективного проведення переговорів;
  • специфіку маркетингу відносин у різних сферах діяльності;
  • етапи процесу впровадження маркетингу відносин.

вміти:

  • аналізувати прибутковість покупців;
  • проводити оцінку и організовувати програми підвищення лояльності клієнтів;
  • обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі;
  • застосовувати методи прийняття управлінських рішень в маркетингу;
  • приймати рішення щодо інноваційного розвитку в умовах визначеності, невизначеності, ризику та конфлікту;
  • визначати моделі управлінських відносин;
  • оцінювати взаємовигідний економічний ефект взаємодії підприємств;
  • розробляти програму маркетингу відносин для організації.
Маркетингова політика розподілення (Дьячук І.В.)
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Курс "Маркетингова політика розподілення" висвітлює вивчення каналів розподілу, їх функцій, структури, управління та логістики для ефективного просування товарів від виробника до споживача. Курс охоплює вибір оптимальної схеми доставки, управління запасами, транспортування та післяпродажне обслуговування, а також допомагає розвинути практичні навички вирішення завдань щодо розподілу продукції в різних сегментах ринку. 

Управління поведінкою споживача
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Освітня компонента «Управління поведінкою споживача» формує у здобувачів вищої освіти систему теоретичних знань та практичних навичок щодо методологічних, методичних аспектів дослідження поведінки індивідуальних і корпоративних споживачів та впливу на неї; вивчення та корегування поведінки споживачів, оцінки споживчого потенціалу клієнтів, формування партнерських відносин зі споживачами; формуванні цілісну системи компетентностей щодо методів і прийомів здійснення цілеспрямованого впливу на поведінку клієнтів з метою успішного виконання маркетингової конкурентної стратегії підприємства.